Annons:
Etikettövrigt
Läst 1885 ggr
Ratlings
2012-03-14 16:07

Ditt roligaste minne

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att bo på behandlingshem innebär självklart inte att man sitter inne och stirrar in i en vägg hela tiden även om det kan kännas så för stunden. 
Så, vad är ditt/dina roligaste minne/n från tiden? Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

Annons:
Ratlings
2012-03-14 16:12
#1

Hmm, jag var tvungen att tänka efter här. Känner att man inte riktigt uppskattar det roliga i tiden förrän man kommit därifrån. Så tråkigt!

Även fast vi gjorde otroligt mycket kul så är nog det roligaste och mest glada minnet jag har när jag och en annan tjej skulle måla om "mitt" rum. Rosa skulle det bli, ljus rosa då såklart. Vi målade väggar, några hyllor (det skulle bli varannan hylla svart och varannan rosa) och en pall var schackrutig i svart och rosa.

Senare när personalen skulle, eller chefen rättare sagt, kolla på rummet insåg dom att när färgen torkat vart den inte alls lika ljus som dom tänkt! Det löööös rosa om mitt rum, haha! Så kul vi hade under tiden.. Skrattande

Fast när vi åt buffé på en asiatisk restaurang och en av tjejerna somnade med huvudet på tallriken är i och för sig också ett minne jag aldrig glömmer. :)

// Lise
When nothing goes right, go left!

PiganX
2012-05-28 23:47
#2

#1 Du har helt rätt, det känns som att man bara suttit och stirrat där men har faktiskt haft några riktigt roliga stunder också. Har dock förträngt så mycket därifrån eftersom jag mestadels mådde piss där, men träffade en tjej där jag blev riktigt bra vän med, och vi har kontakt ännu. Hon och jag hade många riktigt roliga stunder, ibland blev personalen nästan irriterad på att vi alltid satt i våran lilla hörna och skrattade åt allting Skrattande

Ratlings
2012-05-28 23:56
#3

#2 Såna minnen har jag också, fick inte umgås ett tag med tjejen jag kom närmast då dom misstänkte att vi hade en relation och gjorde… Uhhm..  mindre rumsrena saker på hennes rum med dörren stängd.. Men vad gjorde vi? Satt under täcket, åt papper, skrattade, fantiserade om att vissa i personalen bröt både ben och armar och hade allmänt kul. Flört

// Lise
When nothing goes right, go left!

Upp till toppen
Annons: