Annons:
Etikettplaceringar
Läst 1369 ggr
Ratlings
2012-03-14 16:16

Dåtid, nutid och tillbakablickar

Du som har varit har varit placerad, kunde du se det positiva i situationen? Kunde du uppskatta det roliga och dom glädje ämnen lika mycket då som nu?

Du som är placerad, kan du uppskatta det roliga och dom glädje ämnen som dyker upp?

// Lise
When nothing goes right, go left!

Annons:
Ratlings
2012-09-07 13:47
#1

Puttar upp den här tråden.

Jag uppskattade inget alls under tiden i princip, kanske för att jag mådde såpass dåligt eller kanske för att inget oftast är positivt när man väl är där. 
Nu kan jag se tillbaka och minnas roliga saker och faktiskt uppskatta dom minnerna. Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

PiganX
2012-09-08 21:39
#2

När jag var där så ville jag inte annat än därifrån, mådde också väldigt dåligt och uppskattade ingenting där. Träffade däremot en bra vän där som jag saknar, och nu när man tänker tillbaks så saknar jag ibland tiden där. Men samtidigt så är det ju lätt att bara tänka tillbaks, eftersom man kanske förträngt dom där små, jobbiga detaljerna som ingick i vardagen.

Och nu i efterhand är jag nästan glad att jag fick komma dit, och ändra vägen, för mitt liv var påväg åt helt fel håll. Ångrar dock att jag inte tog allt så seriöst som jag borde ha gjort, bara för att få bli utskriven så fort som möjligt. Därför har jag det jobbigare nu. Men men.. Tungan ute

Upp till toppen
Annons: