Off Topic (OT)

Er sommar

2012-06-12 13:05 #0 av: PiganX

Godmorgon på er! Eller man kanske ska säga goddag? Glad Tänkte iallafall höra med er vad ni tänkte hitta på i sommar!

Ska ni göra något speciellt med behandlingshemmet? Ska du jobba / plugga? Kanske gå på någon konsert eller festival, eller bara ta det lugnt?

Jag planerar iallafall att åka upp till Kiruna i början av juli och stanna där i en vecka eller två, längre än så är inte riktigt planerat ännu. Blir kanske Gotland också, brukar vara där ett tag varje sommar så jag hoppas det blir av i år också!

Vad ni än ska göra, så hoppas jag ni får en trevlig sommar! Glad

Anmäl
2012-06-15 23:58 #1 av: Jess89

Förhoppningsvis blir det skärgården några dagar. Njuta av sommaren, träffa släktingar som man inte sett på ett tag, fira min och sambons födelsedag(fyller 4 dagar efter varandra). Ja det var nog de planerna jag har än så länge.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2012-06-16 00:50 #2 av: PiganX

#1 Åh, skärgården glömde jag nästan bort. Hoppas på att hinna dit en sväng jag också! Glad

Anmäl
2012-06-16 00:52 #3 av: Jess89

Härligt! Vart ligger skärgården?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2012-06-16 00:57 #4 av: PiganX

#3 Har faktiskt inte koll på det, haha! Men ön vi bor på kallas Korpen Glad

Anmäl
2012-06-19 21:56 #5 av: Ratlings

Jag ska inte göra så mycket.. Ta det lugnt mest tror jag. Kanske åka iväg på en tripp med sambon för att fota på parken zoo. Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

Anmäl
2012-06-29 00:23 #6 av: [alisja]

Öland är ett måste för mig och min pappa nu mera Skrattande Är inte så '' människo '' glad av mig, men en tripp med sina 4 små syskon och pappa skadar inte.  Sen blir det att ta det en massaaaa lungt, och upp en tripp till stockholm hade jag också tänkt. Hälsa på ett par gammla vänner, kärt återseende från behandlingen.. Skäms Sen ska jag spendera extra mycket tid med mina små syskon för dom har inte riktigt fått den rätta bilden av sin stora syster Alicia. Glad

/ kramar Alicia ♥

Some nights i just want them to follow

- Medarbetare på tonåringar.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.