Annons:
Etikettoff-topic-ot
Läst 1232 ggr
PiganX
2012-06-12 13:05

Er sommar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er! Eller man kanske ska säga goddag? Glad Tänkte iallafall höra med er vad ni tänkte hitta på i sommar!

Ska ni göra något speciellt med behandlingshemmet? Ska du jobba / plugga? Kanske gå på någon konsert eller festival, eller bara ta det lugnt?

Jag planerar iallafall att åka upp till Kiruna i början av juli och stanna där i en vecka eller två, längre än så är inte riktigt planerat ännu. Blir kanske Gotland också, brukar vara där ett tag varje sommar så jag hoppas det blir av i år också!

Vad ni än ska göra, så hoppas jag ni får en trevlig sommar! Glad

Annons:
Jess89
2012-06-15 23:58
#1

Förhoppningsvis blir det skärgården några dagar. Njuta av sommaren, träffa släktingar som man inte sett på ett tag, fira min och sambons födelsedag(fyller 4 dagar efter varandra). Ja det var nog de planerna jag har än så länge.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

PiganX
2012-06-16 00:50
#2

#1 Åh, skärgården glömde jag nästan bort. Hoppas på att hinna dit en sväng jag också! Glad

Jess89
2012-06-16 00:52
#3

Härligt! Vart ligger skärgården?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

PiganX
2012-06-16 00:57
#4

#3 Har faktiskt inte koll på det, haha! Men ön vi bor på kallas Korpen Glad

Ratlings
2012-06-19 21:56
#5

Jag ska inte göra så mycket.. Ta det lugnt mest tror jag. Kanske åka iväg på en tripp med sambon för att fota på parken zoo. Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

[alisja]
2012-06-29 00:23
#6

Öland är ett måste för mig och min pappa nu mera Skrattande Är inte så '' människo '' glad av mig, men en tripp med sina 4 små syskon och pappa skadar inte.  Sen blir det att ta det en massaaaa lungt, och upp en tripp till stockholm hade jag också tänkt. Hälsa på ett par gammla vänner, kärt återseende från behandlingen.. Skäms Sen ska jag spendera extra mycket tid med mina små syskon för dom har inte riktigt fått den rätta bilden av sin stora syster Alicia. Glad

Annons:
PiganX
2012-06-29 00:30
#7

#5 Låter skönt, ska nog inte heller göra så himla mycket (mer än det som är planerat). Fota är kul! Nu har jag ju bara Leo att fota när de andra hundarna dött, men till hösten kanske det blir en ny liten vovve som får agera modell åt mig! Flört

#6 Jag har aldrig varit på Öland, men däremot åker vi varje sommar till Gotland så jag kan tänka mig att Öland också är en fin ö! Glad

Upp till toppen
Annons: