Annons:
Etikettplaceringar
Läst 2338 ggr
PiganX
2012-06-29 19:20

Förhållande på låst

Jag blev tillsammans med en kille bara några dagar innan jag åkte in, det var en fredag som polisen hämtade mig och under den helgen fick jag stanna i en jourfamilj tills allt blev klart. På måndan när vi åkte till flygplatsen fanns både socialen och polis på plats, och så han.. Så då fick jag säga hejdå en sista gång, och fick ett foto på honom. Det fotot blev min enda trygghet där i början, det enda som fick mig att minnas att jag har nån därute, att jag kommer att klara det.

Vi skrev mycket brev åt varandra, och blev lika glad varje gång personalen sa att jag fått brev och jag såg hans handstil. Både jag och farsan tjatade på soc att jag skulle få honom på min telefonlista (på telenfonlistan finns de som man får ringa, och alla måste godkännas via soc först), och efter några veckor fick jag det. Så från den dan började vi prata i telefon, oftast varje dag.

Distansförhållanden brukar ofta vara väldigt komplicerade, helst när man inte kan träffas. Och då kan ni ju tänka er att det blir jobbigt om man dessutom sitter på låst. Men ärligt talat så är det nog han som fick mig att orka kämpa, utan honom hade jag aldrig klarat mig så bra där, och skött mig så bra som jag gjorde. Han var under flera månader den enda tryggheten i mitt liv, han och farsan.

Så, tänkte kolla med er.. Har ni haft något förhållande när ni suttit inne någonstans? Glad Och hur gick det isåfall?

Annons:
[alisja]
2012-07-01 03:00
#1

Inte hänt mig men får man fråga en nyfiken fråga om ni fortfarande håller ihop? Flört

PiganX
2012-07-01 07:45
#2

Nej tyvärr, tog slut nån månad efter att jag kom ut. Jag kan vara ganska svartsjuk av mig, och han umgicks så mycket med andra tjejer, hade knappt tid att höra av sig och så. Så jag pallade inte. Men inte är nån av oss olyckligare för det Glad

Ratlings
2012-07-01 17:21
#3

Jag skulle nog inte vilja ha ett förhållande när jag "sitter inne" någonstans. Man får inte den närheten och kontakten man vill ha av den man älskar, dessutom har jag sett så många andra som haft förhållanden på hem och det har gått åt skogen oftast. Obestämd

// Lise
When nothing goes right, go left!

PiganX
2012-07-01 19:28
#4

#3 Ja det är sant, saknade nähet otroligt mycket. Men hade nog inte klarat det utan honom.

Ratlings
2012-07-01 22:06
#5

#4 Alla är ju olika Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

Upp till toppen
Annons: