Annons:
Etikettplaceringar
Läst 6008 ggr
Ratlings
7/3/12, 5:43 PM

Galnaste/knäppaste du gjort

Vad är det galnaste/knäppaste/roligaste du gjort under din tid på hem? Skrattande

// Lise
When nothing goes right, go left!

Annons:
Ratlings
7/3/12, 5:47 PM
#1

När jag bodde på Risingegården var det jag och en annan tjej som sprang runt och gjorde olika saker som tex. bytte socker och salt, hade smör på insidan av handtagen osv, vi snodde även alla Skipbo-kortlekar och tog ner min ena lampa till ett förråd som alla trodde var låst och satte oss och spelade hela dagarna.. Det var skit kul! Skrattande

// Lise
When nothing goes right, go left!

[Amaranth]
7/3/12, 8:48 PM
#2

Det var väl inte kul eller så men lite galet kanske att jag gick flera mil i bara strumpor ett par gånger Tungan ute

[alisja]
7/3/12, 10:21 PM
#3

Hahaha, smör bakom dörr handtagen känner jag igen. Oskyldig

Det galnaste jag gjort, var när jag efter en vecka hade samlat mog åt mig själv att gå upp på vinden.. Alltså, det kändes som att vara kändis. Viskande röster '' Alicia alicia alicia! '' Så ja, moted höll inte isålänge såg ett skelett där uppe. Obestämd Men ändån fruktansvärt coolt för fick reda på vem det var och massor sedan.

Ratlings
7/3/12, 11:06 PM
#4

#3 Haha ja kul ju, och speciellt eftersom vi gjorde detta på kvällen och alla som tog morgon kaffe/te fick salt i sitt Oskyldig

Fy fasiken va läskigt! Tyst

// Lise
When nothing goes right, go left!

[alisja]
7/3/12, 11:08 PM
#5

Hahaha, mums! Då blev det nog lite lyft i taket dom morgnarna. Flört

Ratlings
7/3/12, 11:09 PM
#6

#5 Haha kan man lugnt säga… Ingen vart särskilt glada och jag förstår inte varför! ObestämdGlad

// Lise
When nothing goes right, go left!

Annons:
RaGooN
4/1/13, 3:23 PM
#7

Var med och satte eld på Höjden, Brättegården.. idiotiskt men ah..
Sedan har man gjort en del under sitt 1år på Brätte.

http://sunflake.weebly.com 
Hälsningar Erica och råttorna :)

Ratlings
4/1/13, 3:25 PM
#8

#7 Hoppsan! Det var några som satte eld på Risingegården också när jag bodde där. Tur att man växer upp 🤪

// Lise
When nothing goes right, go left!

RaGooN
4/4/13, 3:43 PM
#9

Ja eller hur. Fy fan det var anmält som mordbrand först, men ändrades till skadegörelse som tur var.. Så blev bara fortsatt vård och 500kr hehe..

Sen har man ju rökt på osv inne på låst avdelning, fixat in mobiler och röjt hehe.. Kom ut efter 1år på Brättegården för ca 4 månader sedan, såå jävla lycklig är jag :)

http://sunflake.weebly.com 
Hälsningar Erica och råttorna :)

Ratlings
4/4/13, 5:14 PM
#10

#9 skönt att komma ut! :)

// Lise
When nothing goes right, go left!

RaGooN
4/4/13, 7:32 PM
#11

Så inåt fan själv. Haha.

Var har du suttit då?

http://sunflake.weebly.com 
Hälsningar Erica och råttorna :)

Ratlings
4/4/13, 8:45 PM
#12

Bodde först på utredning och behandlingshemmet Risingegården och sedan på HVB hemmet Lilla Lugnet :)

// Lise
When nothing goes right, go left!

RaGooN
4/4/13, 8:53 PM
#13

Oki, Jag har varit på Vilgot (Hvb öppet), Snäppan (Hvb Öppet), Avgiftning i Gbg, Lövsta (Sis Låst), Brättegården Avdelning Höjden, Brättegården Avdelning Stranden och Brättegården Avdelning Frida (Brätte är Sis och Låst/Låsbart)

Såå jävla glad att jag kommit bort från allt det där.. Men får dock sköta mig för jag hade ju turen att ha Lvu omprövning idag men oturen att jag får fortsatt Lvu :/

Ah shit va jag skriver om mig själv, förlåt mig :O

http://sunflake.weebly.com 
Hälsningar Erica och råttorna :)

Annons:
Ratlings
4/4/13, 9:27 PM
#14

Ingen fara du är välkommen att skriva så mycket du vill! :) Hoppas du får ordentlig ordning på ditt liv nu :)

// Lise
When nothing goes right, go left!

OccultumLapidem
7/21/13, 7:31 PM
#15

Gjorde nästan allt som man inte fick göra, en helt normal reaktion när man känner sig ''inlåst'', speciellt i ung ålder. 

Smugglade in illegala substanser av olika slag, fick med en bunt andra patienter, att få en hel avdelning att nästan ''revoltera'', smugglade in min dator och ofantliga mängder cigarettlimpor, lurade läkarna att jag tog medicinen under en hel månad utan att göra det, hade ''fester'' på rummet under hela nätter medans pers. sov, hamnade i grova slagsmål flera gånger, tapetserade överläkarens dörr med ordet ''fascist'', osv. Inget särskilt konstigt egentligen, men på dygnet runt-bevakade behandlingshem var allt som inte handlade om att lugn och viljelös följa reglerna om ''avvikande beteende'' .

Ratlings
7/21/13, 9:32 PM
#16

Ja jag undrar egentligen vad dom förväntar sig ska hända när dom låser in ett gång ungdomar?! ;)

// Lise
When nothing goes right, go left!

OccultumLapidem
7/22/13, 8:47 PM
#17

Exakt! :D De har en antikvat och fel inställning/regler från grunden, det är massor med saker som borde ändras och förnyas på behandlingshemmen.

Ratlings
7/23/13, 1:16 PM
#18

Ja verkligen! Jag tycker reglerna är väldigt gammaldags :p

// Lise
When nothing goes right, go left!

Upp till toppen
Annons: