Annons:
Etikettmin-historia
Läst 1919 ggr
rattor2009
8/6/12, 12:52 AM

Hjälp!!!!!

Hejsan! Vet inte vart jag ska vända mig men är i behov av hjälp! Gråter

Till och börja med har jag varit med om en hel del. Mobbad i skolan i flera år av min kompis. Hon blev våldsam efter att hennes pappa gick bort så ibland mobba hon mig, hota och flög på. Min mamma hade hittat en ny kille som vi skulle flytta till vilket var skönt för jag ville bort därifrån. Efter något år vi hade bott där rymde våra två hundar och blev påkörda av tåget vilket tog hårt för mig. Några år senare skaffade jag mig en egen hund och under samma veva blev jag sexuellt utnuttjad av min svärfar. Inget sex tack och lov men han kände och höll på en del med mig och tvingade mig göra det på honom. Jag var svag på den tiden att jag inte kunde säga ifrån. Detta började på sommaren och jag sa ifrån slutet av sommaren efter jag samlat mod efter jag varit hos min pappa. Han slutade och efter ett år rymde min hund och blev skjuten av en rävjägare som trodde hon var en räv. Kan ju säga att hon var en flatcoated retriever och sköts på svarta natten om jag säger så. Under samma år blev min pappa arg på mig eftersom jag skrek på hans bror som hade mobbat mig. Slutade att min egen pappa ströptog mig och därefter lyfte upp mig och kasta iväg mig som om jag vore en boll. Jag berättade sedan för min mamma vad hennes sambo gjort mot mig och både hon och jag förlät honom för det. Vi har liksom släppt det.

Men min kille som jag har. Jag var tvungen att berätta för honom om vad som hänt. Han blev arg och nu får jag jämt höra hur han ska mörda honom. Samla på sig ett gäng ect ect samt som min kille börjat hota mig. Att han ska slänga ut mig naken, skriker åt mig samt varit nära att slå mig just pga att han är så arg på min mammas sambo. Jag vet inte hur jag ska få honom att sluta och släppa taget. Han har till och med sagt att han känner sig äcklad av mig Gråter Han vill inte ha någon hjälp heller… Men snälla vad ska jag göra innan han gör något dumt. Det kommer att slå runt i huvudet på han :(

Tacksam för förslag för jag behöver verkligen hjälp nu Gråter

Annons:
Ratlings
8/6/12, 12:59 AM
#1

Prata med honom, säg hur du känner och att det inte är okej att han beter sig så. Lyssnar han inte så gör slut, det finns bättre killar!

// Lise
When nothing goes right, go left!

rattor2009
8/6/12, 1:04 AM
#2

Jag har försökt, verkligen. Men då hotar han att han ska göra mitt liv till skit. Sprida ryckten om mig ect ect.. Jag känner mig så fängslad liksom :/

Ratlings
8/6/12, 1:47 AM
#3

Är ryktena inte sanna har du inget att vara rädd för. Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

rattor2009
8/6/12, 3:39 PM
#4

Näe men vill inte att han sprider om vad mammas sambo gjort. Det skulle inte sluta bra :/

Ratlings
8/6/12, 4:04 PM
#5

Jag förstår det, men försök prata mer allvarligt med honom. Hotar han dig kan du anmäla honom.

// Lise
When nothing goes right, go left!

rattor2009
8/6/12, 8:03 PM
#6

Jag ska se vad jag kan.. Men han är då inte lätt att handskas med :/ Alltså han är envis :/

Annons:
Ratlings
8/6/12, 8:05 PM
#7

Det är inte en lätt situation, men vad som än händer kommer du ta dig genom det. Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

Charlott_
8/15/12, 12:27 AM
#8

Men fy, varför säger man så till sin flickvän som man älskar? :(
Hur länge har ni vart tillsammans? :)

rattor2009
8/28/12, 2:50 PM
#9

Vi har bott ihop i 1 år. Han har blivit en ren djävul nu på senaste tiden. Han har blivit en sån egoist. Om jag pratar om drömmar då ska jag hålla käften. När jag planerar framtiden lite ja då jag jag sticka härifrån. Här om dagen ville jag till norge för att det är så lätt att få ett jobb där. Det sluta med att han blev så arg att han skrek på mig och av rent självförsvar slog jag till honom eftersom jag blev så rädd.  Det blev värre då han flög på mig och till och med ströptog mig och jag tänkte nu dör jag. Att få gå igenom samma dramatiska sak som när min egen pappa stöptog mig var botten! Jag blev så förstörd att jag till och med hjälpte honom på slutet för att mitt liv ska bli kort. Jag är helt knäckt men samtidigt för feg för att kunna sticka ifrån honom :'(

Jag vill bara ha en kille som verkligen älskar mig och inte sårar mig :'(

Ratlings
8/28/12, 3:21 PM
#10

Anmäl honom och lämna honom är mitt tips.

// Lise
When nothing goes right, go left!

Charlott_
8/28/12, 5:05 PM
#11

Det låter inte som om han älskar dig. Jag tycker du ska anmäla honom, precis som Ratlings skrev. Och lämna honom..

Är han svensk? För jag vet att för utländska killar så är kvinnan inte värd något för dom. Iallafall vad jag hört i från mååånga håll.. :/

Ratlings
8/28/12, 5:08 PM
#12

#11 Alla utlänningar är inte så, det låter bara så för att det är dom det skrivs/pratas om Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

Charlott_
8/28/12, 5:15 PM
#13

#11 haha okok :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: