Annons:
Etikettövrigt
Läst 1550 ggr
Ratlings
2012-09-20 10:57

Vad gör dig glad?

Som rubriken lyder - vad gör dig glad? Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

Annons:
Ratlings
2012-09-20 10:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Min sambo, mina råttor och det faktum att jag sköter skolan som jag ska gör mig glad Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

PiganX
2012-09-21 16:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Leo gör mig alltid glad, även när jag bara vill lägga mig ner och skita i allt. Det är då han får mig att vara tacksam över livet, är så glad att jag har honom.. Bilden är på honom.. Kyss

Men just nu är jag även väldigt glad över att saker och ting börjat vända i mitt liv.. Har äntligen vågat söka ordentlig hjälp för mina självskadeproblem och min sociala fobi. Har även kommit igång med pluggandet (via distans), för första gången på ca 2 år. Har bestämt vilken linje jag vill börja nästa höst: naturbruk med inriktningen djur. Så nu har jag något att kämpa för, ett mål att uppnå! Känns skönt. Glad

SaaraE
2012-10-11 13:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Min hund gör min vardag hel, utan han så skulle det faktiskt inte vara värt att kämpa vidare (det är lite skrämmande att ett djur kan ha en sådan stor inverkan, för tänk om han dör) I övrigt så pysslar jag mycket med allt möjligt så som pärlplattetavlor, ritar, skriver, virkar osv. Jag skulle nog säga att det finns stunder där jag blir riktigt glad av att lyckas pyssla ihop något fint:)

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Upp till toppen
Annons: